BILJETTER

Vad roligt att du är intresserad av att delta i PS21 i Uppsala!

KÖP DIN BILJETT HÄR:

(Länken är inte aktiv förrän kl. 12.00 den 28/5)

BILJETTERNA ÄR TYVÄRR SLUTSÅLDA! VI UNDERSÖKER MÖJLIGENHETEN FÖR YTTERLIGARE BILJETTSLÄPP - INGA GARANTIER KAN UTLOVAS!

INFÖR BILJETTSLÄPP: BETALNING

Du kommer få möjlighet att välja bland flera betalningssätt i kassan. Oavsett vad du väljer kommer du dock få tillbaka pengar i händelse av att PS21 ställs in. Väljer du förskottsfaktura behöver du inte betala förrän precis innan kongressen. Detta alternativ kostar dock 23kr extra. Väljer du istället en annan typ av betalning kommer pengarna dras från ditt konto som vanligt.

Om kongressen blir av är biljettköpet bindande men om PS21 inte går att genomföra på grund av smittspridningen får du tillbaka dina pengar.

Med andra ord = samtliga betalningsalternativ är coronasäkrade!

Den 28 maj kommer du alltså kunna säkra din biljett till kongressen som helhet samt göra ett tillval kring om du vill gå på banketten eller inte. Efter sommaren kommer du sedan få välja exakt vilka föreläsningar och programpunkter du vill boka in dig på. Mer information om exakt datum för detta kommer när det närmar sig.

Biljettalternativ:

Följ oss på våra sociala medier för att få fler uppdateringar om biljettsläpp

Har du inte facebook eller instagram? Maila info@PS21.se för att få uppdateringar.